fredag den 12. oktober 2012

Engle posekort

På vores tur til Convension fik jeg lavet dette posekort. Jeg har brugt Pion papir, blonde og gaze. Et par julestempler og punchede blomster.





Lidt detaljer tæt på:


Jeg deltager i Udfordring 40 hos Card and Scrap: Brug blonder/bånd

Tak fordi du kiggede forbi og ha' en god aften.

mandag den 8. oktober 2012

Convension kaldte...

... så jeg gik glip af afslutningen på Anonyme Timeglass - det var elles sjovt at være med.

Vi havde tre sjove og dejlige dage på Fyn og sluttede turen af på traditionel vis på Burger King i Fåborg.

Dette billede har vi som udfordring at skulle scrappe på en eller anden vis til i næste uge.


Det blir spændende at se hvad vi alle sammen finder på...:-)

torsdag den 4. oktober 2012

Anonyme Timeglass Del 2


Jeg har lavet et lille træ til 






Jeg har beklædt en oasiskegle med blonder, stof og bånd, hvorefter det har fået lidt gesso og derefter pyntet med blomster, perler knapper mm.

Ha' en god dag :-)

fredag den 14. september 2012

Ung mand kort


 Jeg har lavet dette kort efter skitsen her


Kortet har en flap så det kan lukkes

Jeg deltager i udfordringen hos Kort o Mania: Utfordring 69 og i udfordringen hos Ett Trykk: Trykkpressa september 2012, hvor de vil se tal og lukning.

Tak for kigget - ha' en god aften :-)

tirsdag den 11. september 2012

Fødselsdagsalbum

Til min fødselsdag i sommers havde jeg lagt kuverter ud til alle gæsterne og bad dem om at lave en lille hilsen til mig. Det kom der rigtig mange dejlige posekuverter ud af.


Jeg vil samle alle hilsnerne i et album sammen med billeder, menukort mm.

Kuverterne har jeg tænkt mig at sætte fast med Zutter spiralryg.


Her er forsiden til albummet, som jeg har pynter med lidt udklip og pynt fra festen.


Jeg deltager i udfordringen Fullføre Kunstverket hos ScrappeHuset med udgangpunkt i ovenstående layout.

Når jeg kommer lidt videre med albummet, viser jeg det i et ny indlæg.

Tak fordi du kiggede forbi og ha' en god aften :-)

søndag den 9. september 2012

Et udkig til verden


Hos Love2scrap har de denne skitse udfordring, hvor også designerne har tolket skitsen.
Jeg har også taget udfordringen op og brugt skitsen drejet 90°.

Her er mit bud på skitsen:

Jeg har brugt noget lidt ældre papir fra Pysselgumman, og ellers blonder, bånd og øvrigt pynt fra gemmerne.

Tak for kigget og ha' en god dag:-)



søndag den 26. august 2012

Køleskab

Til en housewarming ønskede værtsfolkene sig penge til et amerikansk køleskab, så jeg fandt et par gamle æsker, der havde været magnum is i og tryllede dem om til et køleskab. Udenpå fik det en gang sort maling.

Æskerne indeni er små tændstikæsker, der indeholder pengegaven. De er dekoreret med nogle epoxy stickers fra gemmerne. Foran på lågen hænger et par små TH tags. Her og der har jeg brugt glossy accents for at få "epoxy-look". Under køleskabet har jeg sat små metalben, som er små nitter.


Jeg deltager med dette køleskab i udfordringen hos Panduro Hobby "Alt er tilladt"

Ha' en god dag og tak for kigget :-)


mandag den 6. august 2012

Det skal være skidt...

...før det blir godt, er der vist et gammel mundheld der siger.

Sådan så mit scraprum ud, da jeg kom træt hjem fra en uges spejderlejr...


Rummet var tømt for kontor og scrap, da der skulle lægges nyt gulv.


Der var ikke mange ting tilbage i rummet.


Alt var pakket væk i flyttekasser m.v.

Men så er det jo bare at gå i gang. Møbler blev flyttet tilbage igen og jeg kunne så småt begynde at tømme flyttekasser og organiserer og stille på plads...


 ...og mit scraprum begynder så småt at blive brugbart igen - skønt!


Men lige nu er der også andre ting der tager min tid, for jeg skal holde fødselsdag om et par dage.

Nyd nu det gode vejr der kommer :-)

tirsdag den 3. juli 2012

Gik i kage...


 ... men på den gode måde:-)


Min ældste søn blev student i sidste uge...Stort TILLYKKE!


En af mine kolleger havde lavet denne flotte kage, som vakte stor beundring.


Og så lavede jeg lige en kage til hende, som tak :-)


Låget på æsken kan tages af og der kan så gemmes ting inde i kagen.

Tak fordi du kigge med :-)

mandag den 2. juli 2012

Studenterkort

Et kort til en studine (pige :-)


 
PION design, lidt roser og en studenterhue og et par stempler.

 



Og et kort til en student (dreng :-)

 BOBUNNY, urskiver, stempler, et par stjerner og en studenterhue.


Tak for besøget!



torsdag den 7. juni 2012

50'er Album


"Kortet" til en 50 års fødselsdag blev udformet som et musikalbum, da man skulle medbringe en gammeldags lp-plade til festen. 

Albummet kom til at stå lidt i musikkens tegn, da det var en gammel musiker, som fyldte rundt.


Lommerne er lavet af brune papirsposer, som blev kortet af i længden.


Siderne blev pyntet med udklip fra årstallene 1962, 1972, 1982, 1992, 2002 og 2012.

I lommerne havde jeg dels lavet sorte lp-plader med billeder og tekst...

...og dels en CD ligeledes pyntet med billeder og tekst.



I den sidste lommer havde jeg lavet en tag til at skrive en hilsen på.

Her ses albummet åbent udefra.


Albummet blev godt modtaget - håber I kan bruge det som inspiration.

Tak fordi I kiggede forbi:-)




mandag den 23. april 2012

Bybillede layout

Endnu et LO fra Scrap-a-mania som jeg har fået lavet færdigt.
Fra vores Tour de Europa sidste sommer sluttede vi af i den tyske bjergby Trier.



Jeg har brugt papir fra BoBunny, som jeg synes passer godt til billedet. Byskiltet har jeg lavet med en mask, som jeg har brugt som stempel til rustfarvet embossingpulver. Skiltet har fået en gang glossy accents som emalje look.


Jeg har pyntet med lidt lyserøde og hvide blomster, da der også er lyserøde blomster på billedet.

Jeg deltager i udfordring 30 hos Card and scrap, som vil se blomster.

Tak for besøget, kom snart igen :-)



lørdag den 21. april 2012

LO fra SAM

Til Scrap-a-mania i sidste weekend lavede jeg dette drenge layout til konkurrencen, hvor eneste krav var, at der skulle være CHEVRON mønster (zigzag-mønster)


Jeg supplerede et bilbillede med lidt stempel, tandhjul og tape, og så lidt metaldims.

Ha' en god dag :-)

lørdag den 7. april 2012

Vægbilled


Jeg har lavet et vægbillede med lidt inspiration herfra

Jeg har monteret layoutet på et stykke bølgepap, som har fået lidt gesso. Det er herefter fastgjort til en vaskeribøjle, som ligeledes har fået lidt gesso. 

Til layoutet har jeg som baggrund brugt papir fra Shabby Chic Collection samt nogle rester. En kageserviet og en kageske, som ligeledes har fået lidt gesso, er med til at sætte den rette stemning. Og så lidt knapper og blomster.

Tak for besøget - håber I får en god påske :-)