tirsdag den 19. februar 2013

Osteklokke kort

Et herrekort som jeg lavede sammen med pigerne fra søndagsscrap.


En masse tandhjul som har fået rust embossing



Og Charlottes osteklokke - her fyldt med tandhjul og lidt metalvedhæng udenpå



Et closeup af lidt pynt


Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)


mandag den 18. februar 2013

Gaveæske


En lille gaveæske med udtrækslåg. Det var et kursus som Charlotte afholdt på vores Sverigesscrap tur.

Den er så fin i Pionpapir.


Låget kan trækkes ud




Et kig ned i æsken.


Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

lørdag den 16. februar 2013

TH tag Januar

Min fortolkning af TH Januar tag.


Ekstra tag bagpå
 Og så lige en autograf fra mesteren selv.


Det er Stine der var så sød at skaffe den til mig på CHA-messen


Og så lige autografen endnu engang


Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

søndag den 10. februar 2013

Mindeglas - Anonyme Timeglass #4


Jeg har dekoreret dette "osteklokke"-glas, som en lille opsats til at sætte små billeder i. Jeg deltager i sidste del af udfordringen hos Anonyme Scrappere.
Anonyme Timeglass har alltid ett hovedtema

og denne gang er det som følgende



"Glitter og Maling, og minst 10 Diamanter/Perler"



****

**

*



Oppgave Del 4 er som følgende:
 
Detaljer:  
Minimum 8 Roser/Blomster (lag selv eller bruk ferdige)


Her ses hele glasset med roser og billedeophæng indeni.


Et kig til roserne i bunden af glasset på lidt gazestof

 Ophæng til små billeder, som har fået hvid gesso-maling

 En pyntebort udenpå glasset med diamanter og glitter.

 

Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

torsdag den 7. februar 2013

Syskrin - Anonyme Timeglass #3

Jeg har lavet et lille syskrin til Anonyme timeglass, hvor





 og hovedtemaet er stadig:



 
 

Lidt maling hist og pist

  

 Skrinet er samlet med perle-brads

 



Og et par perler som håndtag


Lidt pynt - blomster, knapper, sytråd. Blomsterne i baggrunden har fået glimmer.




Skrinet kan åbnes både foroven og forneden


Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

mandag den 4. februar 2013

Kufferter - Anonyme Timeglass #2


Udfordringen hos Anonyme Timeglass har alltid ett hovedtema
og denne gang er det som følgende



"Glitter og Maling, og minst 10 Diamanter/Perler"

Oppgave Del 2 er som følgende: 
Matching - "en stor og en liten" (husk at det må være synlig at det er ett sett)

Jeg har lavet to kufferter til skrivebordet - en til huskeblok og en til clips mm.


Jeg har brugt maling udenpå, stickles glimmer på hjørner og håndtag og halvperler som hængsler.

Papirclips mm.



Post-it og blyant, og lidt stempler


Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

fredag den 1. februar 2013

Mine skatte - Anonyme timeglass #1









Jeg har dekoreret en chokoladelade/karamel boks med bånd, ostelærred og hessian og jutebånd. Og så diverse blomster.

Jeg har valgt at lave en krukke til "scrap-skatte"  - den kan indeholde mange gode ting.


Jeg har brugt maling, perler og halvperler og stikers som glitter.



Jeg deltager i udfordringen på Anonyme Scrappere.

Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

onsdag den 30. januar 2013

Herretag

Jeg har tør embosset en tag med 'metal fodplade' mønster, og derefter embosset med UTEE 'Platinum', som så har fået en tur med sandpapir.


Båndet har jeg stemplet på og givet en gang perfect pearls, som jeg blandede op med vand og sprayede på.



En lille bil gør det lidt ekstra mandet.


Bagsiden er til at skrive en lille hilsen på.




Tak fordi du kigge forbi - ha' en god dag!
EttenA

mandag den 14. januar 2013

Kraft Core-tag

Ligesom det forrige kort var stærkt inspireret af et kort jeg fik til min fødselsdag af ScrapMadammerne, lavet af Charlotte, har selvsamme Charlotte også tilknytning til dette tag.

I en af kalendergaverne til jul fik jeg et stykke TH Kraft Core og lidt forskelligt pynt, og opgaven var at lave et projekt med materialerne.

Jeg har lavet et tag med papiret, som jeg har embosset og efterfølgende slebet på.
 
I rammen påsætter jeg en tekst, når jeg kender anledning til brug af kortet.


 

Kanten forneden har jeg klippet lidt ujævnt af.

 
Bagsiden af kortet med et felt til at skrive på.

 
Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

søndag den 13. januar 2013

Frisørkort

Jeg har lavet dette posekort, som er til en frisør.

Udenpå har jeg pyntet med en saks.



 Inde i 'posen' er der to tags til beskeder og gave.


En lille tryklås til 'at lukke' kuverten. 


 Posen set bagfra


Jeg deltager med dette kort i udfordring 46 hos Card and Scrap: Brug metalpynt

Tak fordi du kigge forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)

tirsdag den 1. januar 2013

Julehalløj på SS



Tre layouts jeg har lavet til Scrapsisters Julehalløj. De to første var til en lodtrækningkonkurrence og det sidste er en afstemningskonkurrence - så kig endelig forbi og afgiv din stemme inden den 2. januar kl. 12 :-)

De skal indgå i mit fødselsdagsalbum, som jeg stadig arbejder på.

Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god dag!
EttenA :-)