fredag den 22. april 2011

Lidt afslutninger...

... på småprojekter, som har ligget og ventet :-)

Til førscrap ved convention i Middelfart i marts startede jeg på "et fuglehus" af lidt brugt emballage.

Først lidt dappermaling i kanterne og derpå lidt flot Pion papir, bladranker og blomster som pynt. Stakitterne er standset ud og malet med cracle paint.

Forsiden

Bagsiden

Siden med bladranker i urtepotter.

Nu er den klar til at forære væk med lidt påskeæg i måske :-)

Det andet projekt startede jeg på til scrap-a-mania i sidste weekend.



Om lørdagen lavede jeg dette minialbum til en konfirmation her i påsken.

Det består bl.a. af mærkesedler fra drengenes tøjkøb gennem tiden. Derpå har jeg stemplet med diverse seje stempler. Bagpå har jeg sat billeder af konfirmanden gennem tiden.

Da ønskerne var enten en mobiltelefon eller en bærbar computer, har jeg tilføjet kuverter til penge og så ellers dekoreret med ting som relaterer til hans ønsker.

  









Albummet bliver pakket i en gammel mobiltelefonæske, som jeg fandt i kælderen :-)

Håber han bliver glad for albummet!


Slut for nu - tak for besøget og ha' en god påske :-)


3 kommentarer:

STI sagde ...

superflotte sager :)) herligt at bruge hegnet til fuglepapiret og et sejt album til em konfirmand.

Charlotte sagde ...

Hvor blev det fuglehus godt. Og en rigtig god ide med det minialbum, den havde jeg ikke lige fanget på messen!

Mette sagde ...

Hvor er du kreativ ! Super sødt fuglehus og rigtig god idé til konfirmanden...mon jeg kan nå at kreere sådan ét inden weekenden ?