søndag den 7. april 2013

Re do - Gammel skitse fundet frem

En lørdag nat for et stykke tid siden, da jeg var hjemme hos Charlotte - en af scrapmadammerne - og scrappe, kom vi til at snakke om hvordan vi bruger skitser og lift til vores layout. Da jeg  tænkte tilbage på min debut på det område, kom jeg sådan til at grine og tilsidst lovede jeg at lægge mit layout på bloggen, så I kan se, hvad der var så morsomt...

Den første skitse jeg fulgte til at lave mit første layout er denne fra Helene:
og her er mit resultat:




Prøv at lægge mærke til hvordan skitsen næsten er fulgt til punkt og prikke - selv stjernerne er efterlignet ... sådan troede jeg jo at man skulle gøre :-)

Som et skægt indslag har jeg lavet et nyt layout efter den samme skitse, og så kom det til at se sådan ud:


Jeg kunne ikke bruge helt de samme fotos, men har brugt nogle der ligner.

Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god aften!
EttenA :-)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hi det er super sjovt at se hvordan udviklingen er gået, og det er blevet til bedre. Super flot og meget lækkert.

Lisa Rasmussen sagde ...

Ja, al begyndelse kan være svær og det har vi vist alle prøvet, tænk bare på alle de udtryk vi nu bare slynger rundt med, jeg var ihverfald sikker på at alle de udtryk lærte jeg aldrig !!!!!!
Jeg har tit tænkt på at finde det billed frem jeg scrappet som det første men det er kun blevet ved tanken.
Ja din stil har ændret sig meget men er helt sikkert blevet mere spændende og "selvsikker"
Super lækkert layout ;O)

Anonym sagde ...

Nice layout, thank you for playing with us at Get Creative!

Charlotte sagde ...

Hold da fest en forskel. Hvor er det skægt at se, som din stil har ændret sig. Du kan jo også flere ting og har flere ting i dag!
Super fedt LO(det sidste af dem)

Irini sagde ...

Love the new layout....such a diference from the first!!
thanks for playing along with us at Get Creative
hugz
irini

Unknown sagde ...

What a great layout, so sophisticated, love it! Thank you for playing with us at Get Creative!

geoleoan sagde ...

fantastic remake!!!

Mette sagde ...

What !!! altså, jeg følger altid skitserne slavisk, og er der farver på, følger jeg også dem ;-)
(det troede jeg at man SKULLE)
Hmmm...

Elena Stefanidou sagde ...

I like what you did with the challenge.Both pages are so stylish and unique!Thank you for joining us at GC