mandag den 30. marts 2015

Mælkekasse til syting

Den bundne opgave på vores scrapweekend på slottet var denne mælkekasse.

Vi fik udleveret en vejledning på kassen og et kit - eneste krav var, at vi skulle bruge noget af mønsterpapiret til beklædningen.



Jeg tilføjede lidt råt look med metaltape, som jeg kørte gennem en embossingfolder og forskelligt metalpynt.


Fødderne har jeg sat på efterfølgende - det er gamle symaskine trådspoler.


Et kig nedenunder - her har jeg lavet en ren metalbund. Her ses spole-fødderne også.

  

 





Tak fordi du kiggede forbi - ha' en god påske!
EttenA :-)


4 kommentarer:

Anja Kjærgaard sagde ...

Hvor er den blevet flot!

Mette sagde ...

wauuu - den er virkelig flot. Min kasse skal der vist arbejdes lidt mere på, den blev jo dømt ude (af mig). Lige nu har yngstesønnen taget den til opbevaring af Magic-card.

Charlotte sagde ...

Super flot mælkekasse og det er en sjov ide at gøre lidt ud af bunden også

Gitte sagde ...

Wow hvor er den flot.