torsdag den 14. januar 2016

Shaker-kaffe-kort

Jeg har forsøgt mig med et shaker kort. Jeg har brugt frysetørret kaffe som fyld - og det burde nok have været almindeligt kaffe :-)

Som baggrund i vinduet har jeg stemplet med TH blueprint kaffebønne stempel.
Uden på vinduet har jeg sat et par kaffebønner.



Inde i kortet har jeg brugt at TH blueprint stempel med et kaffekrus og kafferinge på modsat side.


Bagpå kortet kan man svagt ane et par kafferinge.


Kortet er lavet som et lille tag-kort med en snor i.


Jeg deltager med dette kort i Ett Trykks udfordring i Januar hvor de vil se shakerkort


Tak for besøget - ha' en dejlig januardag!
EttenA :-)

2 kommentarer:

Guri sagde ...

Så stilig med kaffi og kaffibønner! Takk for inspirasjon :)

Else Irene sagde ...

Kaffe som innhold i et shakerkort - det har jeg ikke sett før! Men stilig var det :-) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden :-) Mvh Else Irene, Ett Trykk