søndag den 12. februar 2012

Shabby Chic Dukkehus

Jeg har lavet et dukkehus af en gammel papkasse. Da jeg gerne ville prøve kræfter med shabby chic stilen, gav jeg først kassen en gang lyseblå maling. Indeni er den beklædt med papir i sarte lyseblå, lysegrøn og lyserøde nuancer. Flapperne i bunden af kassen har jeg bevaret som vægge i stuen.

Møblerne er købt engang i efteråret hos Panduro.


Møblerne er ikke limet fast endnu, da det er lidt hyggeligt at man kan flytte rundt på dem...


Jeg deltager med dette dukkehus i:


Ha' en god søndag :-)

4 kommentarer:

Bodil sagde ...

Det var et nydelig dukkehus du har lagd. Så mange fine detaljer og nydelig pyntet.
Jeg har nå tatt vekk linken til candyen din fra bloggen min, da det er lenge siden den skulle ha vært trukket. Ble den avlyst?
Ønsker deg en fin dag, klem :)
Bodil (tidligere bojose)

STI sagde ...

Hvor er det bare nysseligt! Kan det komme med på søndag ?

Anja sagde ...

neii hvor er det sødt!!

Linda's Dillerier sagde ...

I litt større variant kunne jeg fint flyttet rett inn. Nydelig dukkehus.
Tusen takk for at du deltar på vintage utfordringen.