lørdag den 17. marts 2012

Tandhjul kort


Her er et lidt anderledes kort. 

Det har form som et tandhjul og er lavet som et rullekort. Jeg har bl.a. brugt rustfarvet embossingpulver for at få et lidt råt look. 

Det er et mandekort med stort M :-) 

Jeg deltager i udfordringen på Ett Trykk: Trykkpressa mars 2012 - "Shaped cards", altså anden form end firkantet/rektankulært.

Jeg deltager også i udfordringen på Nordsalten hobbyklub: UTFORDRING #50 MASKULINT, som vil se mandekort.

Tak fordi du kiggede forbi - lad kreativiteten blomstre :-)


4 kommentarer:

Gunn`s Kort sagde ...

WOW, så tøft "mannekort"! En morsom variant som jeg ikke har sett før:)
Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.
Klem Gunn

WencheP sagde ...

Det ble skikkelig tøft! Spennende og stilig! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Else Irene sagde ...

Kjempekult!! Takk for at du er på Ett trykks utfordring denne måneden ♥

Anja Kjærgaard sagde ...

Det er ret sejt - det kommer jeg nok til at lifte!