lørdag den 8. oktober 2011

En æske er blevet færdig...

Den æske var jeg på kursus i for efterhånden længe siden hos love2scrap ved STI, men den er først blevet færdig nu :-)

Jeg har lavet den som en gave til min søsters 50 års fødselsdag.


Her er par detaljer:


Inde i æsken har jeg lagt et lille album, som jeg har samlet med min Zutter.
Siderne består af tags og blade i forskellig længder.


Siderne er pyntet med billeder og ting fra vores barndom...



Og ting hentet på nettet...



Det var smadder sjovt og nostalgisk at lave - og hun blev meget glad for det.


4 kommentarer:

Bodil sagde ...

Dette var så nydelig og så fint at du har brukt minner fra barndommen. Skjønner godt hun ble glad for denne.
God helg, klem :)

Charlotte sagde ...

Super fin æske med så mange smukke detaljer. Det er jo helt nostalgi at se alle de "gamle" ting.

STI sagde ...

Helt fantastisk æske og herligt med det lille stikketøj udenpå og så mange andre herlige detaljer :))

Dortesjs sagde ...

super super skøn æske, nu blev jeg bare inspireret til at lifte den du rigtigt fint tema med barndom.
tak for ideen